AK Parti teşkilatlarında gerçekleştirilen yeni görevlendirmelerle birlikte Köşk ve Karpuzlu ilçelerinde ilçe başkanlıklarında görev değişimi yaşandı. Yapılan açıklamada, yeni ilçe başkanlarının Genel Merkez Teşkilat Başkanlığı tarafından görevlendirildiği belirtildi.
Açıklamada, bugüne kadar görev yapan önceki dönem ilçe başkanları Bünyamin Kahraman ve Akif Aydoğdu’ya teşkilata verdikleri hizmetler ve özverili çalışmaları dolayısıyla teşekkür edildi.
Yeni göreve başlayan Alim Öztürk ve Osman Cankara’ya başarı dileklerinin iletildiği açıklamada, teşkilat çalışmalarının birlik ve beraberlik içerisinde sürdürüleceği vurgulandı.