Her yıl Muharrem ayının 10'uncu gününde gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramı, bu yıl da öğle namazının ardından başladı. Programa Aydın Valisi Dr. Osman Varol ile Aydın Vakıflar Bölge Müdürü Mücahid Vural da katıldı.
Vali Varol ve Bölge Müdürü Vural, vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram etti. Toplam 4 bin kişilik aşurenin dağıtıldığı programda uzun kuyruklar oluşurken, vatandaşlar aşure hayrına yoğun ilgi gösterdi.
Paylaşma, dayanışma ve kardeşlik duygularının ön plana çıktığı etkinlikte vatandaşlar, organizasyondan dolayı Aydın Vakıflar Bölge Müdürlüğü'ne teşekkür etti.