Aydın'da korkutan olay! 3 yaşındaki çocuk tiner içti

Aydın'ın Buharkent ilçesinde meydana gelen olayda, evde bulunan tineri içtiği öğrenilen 3 yaşındaki çocuk hastanede tedavi altına alındı.

Edinilen bilgilere göre, A.D. isimli 3 yaşındaki çocuk evde bulunan tiner dolu şişeye ulaşarak sıvıdan içti. Bir süre sonra fenalaşan çocuğun durumunu fark eden ailesi, hemen sağlık ekiplerinden yardım istedi.

İlk müdahalesi Buharkent Devlet Hastanesi'nde yapılan küçük çocuk, sağlık durumunun ciddiyeti nedeniyle Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

Burada uzman doktorlar tarafından tedavi altına alınan A.D.'nin çocuk yoğun bakım servisinde gözetim altında tutulduğu ve sağlık durumunun yakından takip edildiği öğrenildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri