Aydın’da yolcu otobüsü bariyerlere saplandı

Aydın’da yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyere çarptı.

Kaza, Aydın Denizli Otoyolu Kuyucak çıkışı yakınlarında meydana geldi.


Edinilen bilgiye göre, yolcu otobüsü kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Çarpmanın şiddetiyle bariyerler araca saplandı. İhbar üzerine olay yerine çok sayıda sağlık, itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.


Kaza sonrası araçta bulunan yolcular büyük korku ve panik yaşadı.

İlk yorum yazan siz olun
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.

Asayiş Haberleri