Aydın Büyükşehir’in konser heyecanı Didim’e taşındı

Aydın Büyükşehir’in konser heyecanı Didim’e taşındı

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri' sürüyor. Nazilli'de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu.

Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi'nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi. Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu'na teşekkür etti.

aw735028-01.jpg

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek. Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30'da başlayacak.

aw735028-02.jpg

aw735028-03.jpg

aw735028-04.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler