Aydın için kritik temas! Çerçioğlu dosyayı Erdoğan’a verdi
Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleştirilen Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’na katıldı.
Toplantı kapsamında Cumhurbaşkanı Erdoğan ile bir araya gelen Çerçioğlu’nun, Aydın’a ilişkin projeleri içeren dosyayı Erdoğan’a verdi.
Çerçioğlu, toplantının ardından yaptığı paylaşımda, “Genel Başkanımız ve Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde Genişletilmiş İl Başkanları Toplantımızı gerçekleştirdik. Milletimize ve kentlerimize hizmet etme yolunda; güçlü ve kararlı şekilde daha fazla çalışmaya, vatandaşlarımızı hizmetle buluşturmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.


Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.