Aydın'da Kızılay Kan Alma Birimi yenilenen yüzüyle hizmete açıldı
Aydın'ın Efeler ilçesinde yenileme çalışmaları tamamlanan Kızılay Kan Alma Birimi düzenlenen törenle yeniden hizmete açıldı. Açılışa Türk Kızılay Kan Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Selami Kılıç, Aydın Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Ertuğrul Yamen, Kızılay gönüllüleri ve davetliler katıldı.
Hasanefendi-Ramazan Paşa Mahallesi Gençlik Caddesi üzerindeki Barış Selçuk Basın Parkı'nda hizmet veren ve Türkiye genelinde en fazla kan bağışının yapıldığı merkezlerden biri olan Kızılay Kan Alma Birimi, Türk Kızılayı öncülüğünde gerçekleştirilen yenileme çalışmalarının ardından yeniden hizmet vermeye başladı.

Törende konuşan Türk Kızılay Kan Hizmetleri Genel Müdürü Dr. Selami Kılıç, Türkiye'nin kan hizmetleri alanında dünyanın önde gelen ülkeleri arasında yer aldığını belirterek, "Dünyanın en güçlü üç kan operasyon hizmetlerine sahip ülkesinden biriyiz. Japonya, Almanya ve Türkiye. 193 ülke içerisinde ilk üç içerisinde olmak bizleri gerçekten çok sevindiriyor" dedi.
Türk Kızılay'ın yalnızca kan hizmetleri alanında değil, insani yardım faaliyetlerinde de önemli başarılara imza attığını ifade eden Kılıç, geçen yıl yayımlanan raporlara göre 44 ülkedeki insani yardım çalışmalarıyla tüm Kızılay ve Kızılhaç federasyonları arasında ilk sırada yer aldıklarını söyledi.

Aydın'ın kan bağışı açısından önemli bir potansiyele sahip olduğunu belirten Kılıç, kentte kan bağışı faaliyetlerinin hem sabit merkezler hem de mobil ekiplerle sürdürüleceğini kaydetti.
Yenileme çalışmaları kapsamında merkezde bağışçı alanları yeniden düzenlenirken, form doldurma bölümü de kapalı alana dahil edildi. Çalışmaların tamamlanmasının ardından merkez yeniden vatandaşların hizmetine açıldı.






Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.