Büyükşehir'in açık hava sineması Aydınlıları buluşturuyor

Büyükşehir'in açık hava sineması Aydınlıları buluşturuyor

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından her gün farklı ilçelerde gerçekleştirilen Açık Hava Sineması etkinlikleri, vatandaşlardan yoğun ilgi görüyor.

Nazilli Atatürk Parkı'nda düzenlenen sinema gösteriminde Türk sinemasının sevilen yapımlarından 'Aile Arasında' filmi Nazillililer ile buluştu.

Atatürk Parkı'nın doğal atmosferinde gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlar, yaz akşamının keyfini açık havada sinema izleyerek çıkardı. Her yaştan vatandaşın yoğun katılım gösterdiği etkinlikte aileler ve çocuklar unutulmaz bir akşam yaşadı. Gösterim öncesinde vatandaşlara çeşitli ikramlarda bulunulurken, etkinlik alanında renkli görüntüler oluştu. Birlikte film izlemenin mutluluğunu yaşayan Nazillililer, kültür ve sanat etkinliklerinden duydukları memnuniyeti dile getirerek Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu'na teşekkür etti.

aw735065-01.jpg

aw735065-02.jpg

aw735065-03.jpg

aw735065-07.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Önceki ve Sonraki Haberler